fbpx

Event

Messe, koncert, udstilling, opvisning og kamp – hold dit næste event hos os

N

BOOK MØDELOKALE

j

BOOK HAL

BOOK LOKALE TIL FIRMAFEST

RING TIL OS

Event faciliteter i Middelfart

​Her på siden kan du læse mere om vores event faciliteter og se billeder fra tidligere arrangementer, som kan inspirere dig i din planlægning. Hvis du har spørgsmål eller gerne vil have et tilbud, er du velkommen til at kontakte os på mail info@LSOK.dk eller tlf. 6441 2966.

Det er vigtigt for os i Lillebælt Sport og Kultur, at du får en god oplevelse i forbindelse med afholdelse af dit event. Vi vil derfor gøre alt for at I får skabt et event, som folk vil huske tilbage på med glæde. Vi søger altid efter at finde den bedst mulige løsning til netop dit event og vores store haller giver os mange gode muligheder for at lave gode løsninger uanset hvilket type event, du ønsker at afholde.

Skal du holde ét af nedenstående arrangementer, så kan du læse mere og se billeder fra tidligere events ved at klikke på LÆS MERE nedenfor.

Event faciliteter på Fyn

Messer og udstillinger

Vi har gode lokaler til messer og udstillinger – uanset om hallen fyldes med bolig og livsstil, LEGO, håndarbejde, fiskeriudstyr eller Berner Sennen hunde. 

Koncertfaciliteter i Middelfart på Fyn

Koncerter 

Vores opvisningshal har plads til 2400 glade koncertgæster. I vores tilstødende hal, kan man med fordel placere barområde og garderobe.

Sportshaller til events og opvisninger

Stævner og ophold

Vi sætter en ære i at skabe de bedst mulige rammer for sport, motion og foreningsliv både til den daglige træning samt til opvisninger, stævner, kampe mm.

Planlægning

Vi indkalder til et planlægningsmøde inden jeres arrangement, hvor I sætter jer ned med vores personale, så vi kan få styr på alle detaljerne. Her vil vi dele ud af vores lange erfaring med at afholde arrangementer og sammen får vi styr på de overordnede linjer herunder tidsplan, pris og evt. menu til udstillere/optrædende/event personale. Hvis det er relevant, taler vi også om vores muligheder for at give en hånd med i markedsføringen af jeres event.

Når der er styr på alle de praktiske detaljer, modtager I en ordrebekræftelse samt betingelser for ændringer, aflysning og betaling.

Lokaler til events i Middelfart

Lillebæltshallerne

Lillebæltshallerne i Middelfart består af 3 niveaufri og sammenhængende haller. Dette skaber perfekte event faciliteter, da dørene mellem hallerne kan åbnes og deltagerne frit kan bevæge sig rundt på eventområdet. Vores tre haller fylder til sammen 3.050 m2, så her er rigeligt med plads – også til dit arrangement.

Lillebæltshallerne har 5 fleksible cafélokaler, hvor de besøgende kan købe sandwich, kaffe og kage og forfriskninger. Man kan inddrage 2 eller 3 af lokalerne til et caféområde, hvor dem der stiller op til arrangementet, udstillere osv. kan nyde mad, drikke og en velfortjent pause.

Derudover er Lillebæltshallerne udstyret med holdlokaler, der fx kan bruges som personalerum eller workshop område, samt otte omklædningsrum.

Lillebæltshallerne har en stor parkeringsplads med 400 gratis pladser. Centeret er også udstyret med handicapparkering, ramper og elevator, så her er også adgang for kørestolsbrugere. 

Eventfaciliteter i Middelfart på Fyn

Strib Fritids- og Aktivitetscenter

Strib Fritids- og Aktivitetscenter udgør også gode event faciliteter, da centeret består af to store sportshaller, et stort mødelokale samt en lys og rummelig café.

Hal 1 er en stor opvisningshal med 130 faste tribunepladser. Hal 1 er på 1150 m², der indbyder til både den daglige motion samt opvisningskampe, konferencer og arrangementer. Hal 2 er på 990 m² og bruges primært til sport i foreninger, men kan også bookes enkeltvis til at spille diverse sportsgrene. 

Centeret har et stort møde- og selskabslokale, der både bruges til yoga og dans, møder og kurser samt selskaber. Lokalet har plads til op mod 120 spisende.

I vores store og lyse café kan vi servere drikkevarer, mad og snacks til dine gæster. Her kan sidde op mod 75 spisende gæster.

Fra caféen og mødelokalet er der udgang til grønne områder, hvor dine besøgende kan trække frisk luft.

Vil du høre mere?

En kunde fortæller | Lillebælt Halvmarathon 2018

En kunde fortæller

★★★★★ (5/5) Mads Stryhn, Løbsleder af Lillebælt Halvmarathon, fortæller:

“Lillebælt Halvmarathon afvikles i 2018 for 11. gang siden starten tilbage i 2008. Løbet har udviklet sig meget gennem årene hvor deltagerne, udover de 21 flotte kilometer, får en medalje, officiel løbs t-shirt, videodiplom og meget mere.
Løbet har siden starten været med til at sætte ny standart for løb i Danmark. Løbet tage deltagerne gennem Middelfarts hyggelige gamle gade, over Den gamle Lillebæltsbro, Rund i det sydlige Fredericia og tilbage til det smukke naturområde ved Hindsgavl Slot. Løbet er for alle lige fra eliten til den langsomste jogger

i 2018 var et af de bedste og mest perfekt veludførte løb som Lillebælt Halvmarathon har haft. Start- og målområdet på Færøvej ved Lillebæltshallerne var en super god lokation og med masser af plads og muligheder for både deltagerne og arrangørerne. Løbet levede derfor 100% op til forventningerne. Vejret var samtidig helt fantastisk denne dag og det er altid med til at give nogle ekstra procenter i forhold til både engagement blandt de frivillige og deltagerne, og ikke mindst humøret hele dagen igennem.

Dialogen var under hele processen meget professionel og direkte. Vi fik sat en masse gode muligheder til rådighed og kom vi med nogle idéer/tiltag, så var Lillebæltshallerne åbne for det. Et rigtig fint samarbejde, som vi var meget glade for.”

Det med småt

Klik på –ikonet nedenfor og læs mere om vores betingelser for ændringer, aflysning samt fakturering. Har du spørgsmål til vores event faciliteter, er du velkommen til at kontakte os på tlf. 6441 2966 eller på mail info@LSOK.dk.

Læs vores betingelser for arrangementer her

Ændring

  • Antallet af kuverter kan ændres uden omkostning senest 7 dage før afholdelse af jeres arrangement.
  • Ved reduktion i antal senere end 7 dage før afholdelse betales 50% af kuvertprisen.
  • Ved reduktion i antal senere end 3 dage før afholdelse betales fuld pris for kuverterne.

Aflysning

I kan aflyse jeres arrangement på mail CAFE@LSOK.DK eller på tlf. 6441 2966.

  • Ved aflysning indtil 4 uger før afholdelse betales der ikke for arrangementet — evt. depositum undtaget.
  • Ved aflysning senere end 4 uger før afholdelse betales 50% af arrangementsprisen
  • Ved aflysning senere end 1 uge før afholdelse betales 75% af arrangementsprisen
  • Ved aflysning senere end 3 dage før afholdelse betales fuld pris for arrangementet

Fakturering

Arrangementet faktureres samlet efter afholdelse med en betalingsfrist på netto 8 dage. Ved manglende eller forsinket betaling pålægges rykkergebyr.

Der tages forbehold for prisjustering samt trykfejl.