fbpx

Konference i Middelfart

Konferencelokaler med højt til loftet i hjertet af Middelfart

N

BOOK MØDELOKALE

j

BOOK HAL

BOOK LOKALE TIL FIRMAFEST

RING TIL OS

Konferencer i Middelfart

Uanset om I er lokale eller kommer langvejs fra, er det nemt at mødes i til konference i Middelfart. Lillebæltshallerne er placeret centralt i Middelfart med kun 5 km til E20. Til hverdag skaber Lillebæltshallerne gode rammer om sport og motion, men vi kan også skabe fantastiske rammer om jeres næste konference. Nederst på siden kan du se billeder fra tidligere arrangementer og blive inspireret. Hvis du har spørgsmål, er du meget velkommen til at ringe på tlf. 6441 2966 eller sende en mail til cafe@LSOK.dk

VI SØRGER FOR at stille borde og stole samt evt. sceneelementer klar og dække op. Under konferencen, arbejder vi benhårdt bag kulisserne for at forkæle dine deltagere med rundstykker, lækker og nærende frokost, sunde snacks samt søde sager. Når konferencen er veloverstået, sørger vi for at rydde af og op, så hallen kan bruges til andre aktiviteter dagen derpå.

PRISER. Ved konferencer og andre større begivenheder, findes der ikke standardpriser, da alle arrangementer er forskellige. Vi sammensætter forplejningen efter det specifikke arrangement og jeres ønsker. Derudover kan visse arrangementer kræve leje af udstyr ved eksterne samarbejdspartnere. Hvis du gerne vil have et tilbud, så kontakt os på tlf. 6441 2966 og mail cafe@LSOK.dk og hør mere. Du kan se vores møde- og kursuspakker samt priser her→

Lillebæltshallerne

Lillebæltshallerne består af 3 sammenhængende haller, hvilket giver dig som arrangør en masse muligheder. 

Man kan med fordel placere forskellige aktiviteter i hver sin hal, da konferencens deltagere let kan bevæge sig mellem de forskellige haller. Dermed kan man placere henholdsvis spisning og afslapning samt foredrag og vidensdeling i hver sin hal.

Ta’ sportstasken med til konferencen

Vores sportsfaciliteter giver jer en oplagt mulighed for at tage sportstasken med til konferencen. I kan supplere dagens program med både fitness (fx yoga, jumping og zumba) og sportsaktiviteterer (fx badminton, skydning og fodbold). 

konference Middelfart

Vores 3 sportshaller i Lillebæltshallerne. Du kan se om vi har ledigt på din foretrukne dato her→

Halspecifikationer

Nedenfor kan du læse mere om vores tre haller til din næste konference i Middelfart. Vores center i Strib, Strib Fritids- og Aktivitetscenter, egner sig rigtig godt til mindre konference samt store møder og kurser. Hal 1 i Strib har plads til 2100 deltagere uden opstilling, 900 deltagere i biografopstilling samt 800 spisende ved langborde.

HAL A | Middelfart 

Hal A i Lillebæltshallerne er en stor, rummelig opvisningshal med 470 faste tilskuerpladser. I denne hal er der plads til 2400 deltagere uden opstilling – 1400 deltagere i en biograf opstilling – eller 1000 spisende ved langborde.

Konference Middelfart

Hal B | Middelfart

Hal B i Lillebæltshallerne ligger mellem Hal A og C og der er direkte adgang mellem hallerne. Her er der plads til 1500 deltagere uden opstilling – 850 deltagere i biografopstilling – 550 spisende ved langborde.

Konference Fyn

Hal C | Middelfart

Hal C er udstyret med en scene, som med fordel kan benyttes til taler, underholdning mm. Her er plads til 2275 deltagere uden opstilling – 1000 deltagere i biografopstilling – 900 spisende ved langborde.

Konferencecenter Middelfart

Vil du høre mere om vores faciliteter og om hvad, vi kan tilbyde dig og din konference?
Så kontakt os på tlf. 6441 2966 eller på mail cafe@LSOK.dk

INSPIRATION

Inspiration | Middelfart Sparekasses Garantmøde

Vi er så heldige at lægge haller til Middelfart Sparekasses Garantmøde. Hvert andet år inviterer Sparekassen deres kunder i Middelfart og omegn til Garantmøde i Lillebæltshallerne. 1700 mennesker kigger forbi hallerne i løbet af de to dage til taler fra Sparekassens ledelse, god mad og underholdning.

Bag kulisserne arbejder vores dygtige køkkenpersonale benhårdt for at tilberede, anrette og servere mad til de 850 gæster pr. aften. Menuen i 2019 bestod af en lækker, kold pålægsplatte med kød, ost og grønt samt friskbagt brød og smør. Til dessert serverede vi en sød og frisk appelsin cheesecake med chokoladebund og selvfølgelig kaffe og te.

Inspiration | Dansk Autocamper forenings generalforsamling

Den 23-26. september 2021 havde vi fornøjelsen af at danne rammerne for Dansk Autocamper forenings generalforsamling. 194 autocampere og mere end 300 mennesker fik vi plads til ved Lillebæltshallerne. Vores personale arbejdede hårdt på, at yde den bedste service og servere lækker mad til de mange gæster. Samtidig havde de også mulighed for at bruge vores badefaciliteter, og kunne koble autocamperne til vores kloaksystem og strøm.

Tommy Berg, næstformand for Dansk Autocamper forening, udtaler, at vi har været meget samarbejdsvillige og imødekommende. Der var nogle startvanskeligheder, fortæller han, men samarbejdet med os har været rigtig positivt, da han oplever, at de havde en rigtig god dialog med os samt, at vi var meget behjælpelige med, hvad end der dukkede op af småting.

”Alt i alt var det en rigtig god oplevelse, og vi er ikke blege for at komme igen,” fortæller han.

Billederne fra arrangementet er taget af Klaus Horsbøl.

Vil du høre mere?

Det med småt

Prisen for en konference afhænger bl.a. af den valgte menu samt evt. leje af udstyr. Du er velkommen til at kontakte os på mail info@LSOK.dk for at indhente et tilbud.

Klik på –ikonet nedenfor og læs mere om vores betingelser for ændringer, aflysning samt fakturering.

Læs vores betingelser for Konferencer her

Ændring

  • Antallet af kuverter kan ændres uden omkostning senest 7 dage før afholdelse af jeres arrangement.
  • Ved reduktion i antal senere end 7 dage før afholdelse betales 50% af kuvertprisen.
  • Ved reduktion i antal senere end 3 dage før afholdelse betales fuld pris for kuverterne.

Aflysning

I kan aflyse jeres arrangement på mail INFO@LSOK.DK eller på tlf. 6441 2966.

  • Ved aflysning indtil 4 uger før afholdelse betales der ikke for arrangementet — evt. depositum undtaget.
  • Ved aflysning senere end 4 uger før afholdelse betales 50% af arrangementsprisen
  • Ved aflysning senere end 1 uge før afholdelse betales 75% af arrangementsprisen
  • Ved aflysning senere end 3 dage før afholdelse betales fuld pris for arrangementet

Fakturering

Arrangementet faktureres samlet efter afholdelse med en betalingsfrist på netto 8 dage. Ved manglende eller forsinket betaling pålægges rykkergebyr.

Der tages forbehold for prisjustering samt trykfejl.